مدیرکل کمیته امداد قم ؛

به ۳ هزار خانواده آسیب دیده از کرونا در قم کمک نقدی پرداخت می شود

میرشکار گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در قم به ۳ هزار خانواده آسیب دیده جمعا ۹۰۰ میلیون تومان کمک نقدی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم غروب یکشنبه در سی و پنجمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به حمایت و کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) به افرادی که در زمینه مشاغل خانگی فعالیت داشته و در بحران کرونا آسیب دیده‌اند، گفت: در بحران کرونا درصد مراجعات برای مساعدت به کمیته امداد افزایش یافته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم افزود: ۹۰۰ میلیون تومان به سه هزار خانواده آسیب‌پذیر کمک نقدی شد همچنین اقلام بهداشتی و ماسک در بین این خانواده‌ها توزیع شده است.

میرشکار عنوان کرد: توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در هفته سوم اسفندماه ۵۰۰ میلیون تومان برای مشاغل خانگی آسیب دیده از کرونا اختصاص یافت و در چند مرحله به هر نفر ۵۰۰ هزار تومان کمک نقدی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نبود هماهنگی لازم در امر توزیع کمک‌های مؤمنانه به خانواده‌های آسیب‌پذیر بیان کرد: درصد مراجعات از سوی اقشار مختلف آسیب‌پذیر در بحران کرونا به کمیته امداد افزایش یافته است و برای رانندگان تاکسی که در بحران دچار خسارت شده‌اند کمک‌های درمانی و مواد غذایی اختصاص داده شد.

میرشکار نیز در این جلسه با اشاره به وجود ۶ هزار نفر در پشت نوبت بهره‌گیری از خدمات بهزیستی، گفت: برای این افراد آسیب دیده ۳۰۰ میلیون اعتبار اختصاص یافته است که در قالب کمک‌های نقدی قرار است به این افراد توزیع شود.

محمد گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم هم از ثبت نام بیش از ۹ هزار نفر از رانندگان و خانواده آسیب دیده خبر داد و بیان کرد: به این افراد بعد از شناسایی اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.