مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام:

مشکلات تامین آب شرب شهرستان هلیلان حل می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام گفت: مشکلات تامین آب شرب هلیلان و روستا‌های این شهرستان حل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نورالله تیموری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام صبح امروز چهارشنبه در بازدید از تأسیسات آبرسانی شهرستان هلیلان و روستا‌های داجی وند، گاو دول و ورمله از توابع بخش زردلان بر ارائه خدمات آبرسانی به روستاییان تأکید کرد و پیگیری برای وصول مطالبات را خواستار شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان در این بازدید، با بیان اینکه تغییر در آگاهی‌ها و باور‌های مردم در خصوص کمبود آب آشامیدنی و مصرف صحیح آب مستلزم انجام اقدامات وسیع فرهنگی است، گفت: تغییر باور‌ها و نگرش‌های شهروندان در خصوص شیوه مصرف آب، رفع مشکلات کم آبی و بهره مندی تمام روستاییان از نعمت آب بهداشتی و پایدار از جمله سیاست‌های شرکت آبفا است.

او اظهار کرد: با شناسایی و جمع آوری انشعابات غیر مجاز، تعویض کنتور‌های خراب، بازسازی و تعمیر تأسیسات فرسوده که شرکت آبفا به آن اقدام نموده است می‌توان به میزان قابل ملاحظه‌ای از هدر رفت آب جلوگیری کرد.

تیموری عنوان کرد: خوشبختانه با تجهیز کامل اکیپ عملیاتی و تعمیرات به موقع در حال حاضر زمان رفع حادثه بسیار کوتاه است و پیمانکاران به طور شبانه روزی آمادگی دارند هرگونه اتفاق را رفع کنند.

منبع : مهر

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.