تایید مستندات متقاضیان اقدام ملی مسکن صرفا از طریق سامانه ملی

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: افراد برای تحویل مدارک، ثبت اعتراضات و تایید مستندات صرفا از طریق سامانه ملی اقدام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رافع ناصری فر معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با وجود سامانه طرح اقدام ملی مسکن دیگر نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان نیست و افراد برای تحویل مدارک، ثبت اعتراضات و تایید مستندات صرفا می‌توانند از طریق سامانه ملی اقدام کنند.

ناصری فر افزود: در مرحله اول ثبت نام اقدام ملی مسکن، هزار و ۹۴۵ واحد زمین به این طرح اختصاص پیدا کرده و ثبت نام از طریق سامانه ملی انجام شده است.

به گفته او، از این تعداد هزار و ۲۰۰ واحد در ناحیه شهری مهرگان و سهمیه شهر قزوین است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: هم اکنون کارشناسان این سازمان در مرحله شناسایی و پالایش متقاضیان و محاسبه آورده متقاضی و معرفی آن‌ها به بانک برای افتتاح حساب غیر قابل برداشت است.

ناصری فر افزود: تحویل زمین به کارگزاران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دست اقدام است و به زودی عملیات ساخت آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا موسوی سرشت
۰۶:۵۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.من کد ملی رابرای ثبت نام مسکن ملی پیامک کردم اماوقتی جهت پیگیری وارد سامانه شدم می نویسد کدملی یا تلفن همراه اشتباه است
آخرین اخبار