خبر‌های خوش برای مردم الموت غربی

در نشست شورای اداری بخش الموت غربی گفته شد که طرح‌های آبزی پروری در این منطقه توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار در نشست شورای اداری الموت غربی گفت: این منطقه از جمله بخش آبزی پروری آن فرصتی برای ایجاد اشتغال است.

حبیبی افزود: حاشیه شاهرود ظرفیت بیش از ۱۰ هزار تن آبزیان را دارد که مطلعات ۴ هزار تن آن به اتمام رسیده و آماده جذب سرمایه گذار است لذا اعلام می‌شود سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه گذاری در این حوزه دارند کنند طرح آماده است.

شبانه روزی شدن درمانگاه رازمیان که یکی از مطالبات مردم الموت غربی است، موضوع دیگر این نشست بود و حبیبی در این باره هم گفت که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان این موضوع محقق خواهد شد و در حال پیگیری است.

او گفت: البته تا زمان تحقق این موضوع مقرر شده است که ارائه خدمات به بیماران و متقاضیان توسط پزشک حاضر در منطقه به صورت شبانه روزی انجام شود.
حبیبی همچنین گفت: مشعل گاز امسال در ۳۵ روستای الموت، روشن خواهد شد.

این مسوول با اشاره به مشکلات این منطقه، اضافه کرد: درصدد شبانه روزی کردن مرکز درمانی این منطقه هستیم و درخصوص آسفالت راه، حل مشکل فاضلاب و بهسازی گردنه بهرام آباد نیز اقدامات لازم در حال انجام است.

توجه بیشتر به بخش کشاورزی، بهسازی راه‌های روستایی، طرح‌های آب و فاضلاب و مدارس فرسوده، هم موضوعی بود که در این نشست طرح شد.

امروز همچنین با حضور معاونان سیاسی و امنیتی استانداران گیلان و قزوین، مشکلات آب شرب و کشاورزی روستای لات بررسی و قرار شد این موضوع در نشست‌های بعدی پیگیری شود.

امروز همچنین در الموت غربی کارخانه شالی کوبی شهرستان علیا با سرمایه گذاری ۸۵۰ میلیون تومانی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.