جامعه خیرین جمعیت هلال احمر شهرستان شازند بسته‌های حمایت معیشتی را بین خانواده‌های نیازمند متاثر از کرونا توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جامعه خیرین جمعیت هلال احمر شهرستان شازند در راستای همدلی و کمک مومنانه ۵۰۰ بسته حمایت معیشتی را بین خانواده‌های نیازمند متاثر از کرونا توزیع کردند.

توزیع بسته‌های همدلی و کمک مومنانه هلال احمر در شازند

خانم عبایی مدیر جامعه خیرین جمعیت هلال احمر شهرستان شازند در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از اقشار کم توان مالی و آسیب دیده از کرونا، مردم نوع دوست کشورمان در شهر‌های مختلف آستین همت بالا زدند و فرمان ایشان را لبیک گفتند.

عبایی افزود: در همین راستا این جمعیت در اجرای طرح کمک مومنانه و با توجه به ماه مبارک رمضان ۵۰۰ بسته حمایتی همدلی و کمک مومنانه معیشتی شامل مواد غذایی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند متاثر از کرونا در این شهرستان توزیع کرد.

او اضافه کرد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، کنسرو، قندوشکر، چای و مواد شوینده و ضدعفونی بود که با همت داوطلبان جمعیت هلال احمر شازند در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

مدیر جامعه خیرین جمعیت هلال احمر شهرستان شازند ضمن قدردانی از خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر بیان کرد: این بسته‌های حمایت غذایی را خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر تهیه شده است که با شناسایی افراد نیازمند و مناطق کم برخوردار خصوصا روستاها، در ماه مبارک رمضان تحت عنوان طرح حمایت رحمت به توزیع می‌رسد.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.