در بسته حوادث ۱۸ اردیبهشت بخوانید؛

سارق محتویات داخل خودرو مقابل پلیس زانو زد

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق محتویات خودرو دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، موضوع در دستورکار تیمی مجرب از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی یک سارق سابقه دار را در حین انجام سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به ۸ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی و سپس روانه زندان شد، اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم خودرو‌های خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در ماه رمضان در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: به منظور جلوگیری از هنجار شکنی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از واحد‌های صنفی رستوران و اغذیه فروشی بازدید و سرکشی بعمل آمد و ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی برابر طرح کنترل و نظارت اصناف در ماه مبارک رمضان پس از بازدید و سرکشی از اصناف مذکور به ۲۴ واحد صنفی که قوانین و مقررات مربوطه را در این ماه رعایت نکردند، تذکرات لازم ارائه و از ۱۲ واحد صنفی متخلف تعهد اخذ شد.

او بیان داشت: در ادامه این طرح تعداد ۱۰ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه و حفظ حرمت ایام ماه مبارک رمضان پلمب شدند.

سرهنگ گراوندی با بیان اینکه پلیس با تمام توان جهت افزایش امنیت و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت صنوف متخلف مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بیش از ۱۱۸ کیلوگرم تریاک در اهواز و لالی کشف شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی انتظامی شهرستان لالی با کار اطلاعاتی ۳ قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی کردند و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان اهواز یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند، که در بازرسی از آن مقدار ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفاف که به طرز بسیار ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

او افزود: در عملیاتی دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لالی با انجام کار اطلاعاتی ۲ فروشنده مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی از منازل آن‌ها بازرسی به عمل آمد که مقدار ۱۸ کیلو و ۴۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، چهار دستگاه ترازوی فروش مواد مخدر، ۷ قبضه قمه و چاقو و یک حقه وافور کشف شد.

به گفته سردار عباس زاده، در مجموع این ۳ عملیات مقدار ۱۱۸ کیلو و ۴۵ گرم مواد مخدر کشف، یک دستگاه خودرو توقیف و ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.