گام پنجم کمک مومنانه مردم زرندیه

پنجمین مرحله کمک‌های مردم شهرستان زرندیه بین خانواده‌های هدف توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در پنجمین مرحله کمک مومنانه مردم شهرستان زرندیه ۲ هزارو ۴۰۰ بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان تحویل ستاد انفاق کمک مومنانه این شهرستان شد.

گام پنجم کمک مومنانه مردم زرندیه

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه و رئیس ستاد انفاق کمک مومنانه این شهرستان در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به رزمایش مواسات و کمک مومنانه در این شهرستان گفت: به فرمایش مقام معظم و معزز رهبری مبنی بر رزمایش انفاق و کمک مومنانه ملت بزرگ ایران اسلامی مردم شریف شهرستان زرندیه هم مثل بقیه ملت بزرگ ایران اسلامی به فرمان رهبری لبیک گفتند.

حجت السلام ابراهیمی افزود: در این مدتی که از فرمان حضرت آقا میگذرد این پنجمین مرحله است که کمک‌های مردم و خیرین بزرگوار شهرستان بین خانواده‌های هدف خانواده‌های نیازمند توزیع میش. د.

او اضافه کرد: در این مرحله ۲هزارو ۴۰۰ بسته معیشتی از سوی مردم خیر و بزرگوار تهیه شده و انشالله بین خانواده‌ها توزیع خواهد شد.

رئیس ستاد انفاق کمک مومنانه شهرستان زرندیه بنا داریم در ادامه ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر در مجموع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع کنیم.

او ادامه داد: لازم می‌دانم از همه مردم شریف و متدین شهرستان زرندیه و از خیرین بزرگوار به خاطر همتی که بر این امر داشتند تشکر و قدردانی کنم و انشاء لله خداوند به همه توفیق عنایت فرماید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.