وقتی کارگردان «شبی که ماه کامل شد» دستمزدش را قسطی می‌گیرد! + فیلم

نرگس آبیار کارگردان «شبی که ماه کامل شد» شب گذشته در برنامه «شبگرد» از دوران نوجوانی و شرایط پرداخت دستمزدش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «شبگرد» از ابتدای ماه مبارک رمضان با حضور مهمانانی از حوزه‌های مختلف روی آنتن می رود. مخاطبان شب گذشته به تماشای گفتگویی صمیمانه با نرگس آبیار، فیلمساز و کارگردان آثاری مانند «شیار ۱۴۳»، «نفس»، «شبی که ماه کامل شد» بودند.

در این برنامه علاوه بر گپ و گفتی شنیدنی درباره فضای جهان پیش‌رو و سیری در حال و هوای شبانه درباره تاثیر کرونا و اتفاقات این روز‌ها بر سینما نیز صحبت شد.

در بخشی از گفتگو آبیار درباره قصه گویی پدرش گفت: پدرم در بچگی شاگرد مسگر بود و اوستای مسگر برای پدرم قصه تعریف می‌کرد. این موضوع باعث شد پدرم قصه گوی خوبی باشد و برای ما داستان پردازی می‌کرد، همین قصه‌ها تخیل من را خیلی وسعت داد و باعث شد در نوجوانی کم کم قصه نویس شوم.

آبیار درباره دستمزد کار‌های اخیر خود گفت: برای فیلم «شبی که ماه کامل شد» قراردادی نداشتم گفتم حداقل یک قراردادی داشته باشم تا اینکه یک قرارداد نوشتیم، اما هنوز هم کامل دستمزد را پرداخت نکرده اند و قسطی پرداخت می‌کنند (خنده). اما در کار جدید گفتند که جبران می‌کنند.آقای قاسمی خیلی به من کمک کردند و مدیون او هستم.

برنامه «شبگرد» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی و اجرای محمد سلوکی که هر شب حوالی ساعت ۰۰:۰۰ به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود بر شرفش همین که تو حاشیه نیست
و حاشیه ساز نیست عالیه