تخفیف ۲۰ هزار دلاری خرید استون مارتین DB11

بر اساس جدیدترین آمار به دست آمده از دنیای خودروها، استون مارتین DB11 دارای تخفیف بیست هزار دلاری است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در خرید خودرو علاوه بر قابلیت‌هایی که در آن ارائه می‌شود، قیمت نیز مهم است. تاکنون خودروهای مختلفی تولید شده‎اند که قیمت بسیار بالایی دارند و خریدشان تنها برای قشر خاصی از جامعه مقدور است. در این خبر برای شما سه مدل از خودروهایی که دارای تخفیف بسیاری خوبی در خرید هستند را بررسی کرده‌ایم. اولین خودرو این فهرست سه‌تایی استون مارتین است که توانسته با تخفیف بالای خود همه را شگفت زده کند.

هنگامی که برای اولین بار استون مارتین DB11 تولید شد، بسیاری گفتند که این همان خودرویی است که می‌‎تواند پتانسیل قدرت بالای شرکت سازنده آن را به ما نشان دهد. اما علاوه بر این، یک مسئله دیگر نیز گفته شده بود، باید یک دلیل قانع کننده برای خرید چنین خودرویی وجود داشته باشد.

استون مارتین DB11


بیشتر بخوانید


در صورتی که ظاهر بسیار خیره‌کننده و موتور ۵.۲ لیتری دو قلو توربو V8 ششصد اسب بخاری آن برای خرید این خودرو از نظر شما کافی نیست، باید بگوییم یک تخفیف تقریبا ۲۰ هزار دلاری نیز برای آن در نظر گرفته شده است. هم اکنون، خریداران مدل ۲۰۲۰ استون مارتین DB11 به طور متوسط ۱۸۲.۴۳۵ دلار پرداخت می‌کنند. بر اساس آمار به دست آمده، این یک تخفیف ۱۹.۳۸۵ دلاری از قیمت ۲۰۱.۸۲۰ دلاری این خودرو است.

دو خودروی موجود در فهرست بیشترین تخفیف‌ها

بیشترین تخفیف ارائه شده بعدی مربوط به مرسدس بنز S کلاس ۲۰۱۹ است. خریداران برند برتر آلمانی در حالی خودروی مذکور را می‌خرند که تخفیف متوسط ۱۳.۸۱۶ دلاری روی آن اعمال می‌شود. در واقع تخفیف بنز نشان دهنده این است که مرسدس بنز S کلاس ۲۰۱۹ هشتمین خودرو با قیمت خوب آمریکا است. اگر سلیقه متفاوتی در خرید خودرو‌های لوکس آلمانی دارید، Audi A8 2019 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

استون مارتین DB11

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
KASRA
۲۲:۳۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
بهترین ماشین جهان استون مارتینه آپشن های فوق العاده ای داره!
به نظر من بعدنا ماشین لامبورگینی رو هم رد میکنه.
آخرین اخبار