نسخه ارزان‌ تر خودروی Model Y در راه است

شرکت تسلا با ساخت نمونه RWD خودروی Model Y سعی دارد مشتریان خود را افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد که شرکت تسلا سعی دارد خودروهای Model Y خود را با قیمتی کم‌تر به بازار عرضه کند. منابع خبری اخیراً اعلام کرده‌اند شرکت تسلا راهی پیدا کرده تا اتومبیل‌های Model Y خود که تنها قدرت رانش با چرخ‌های عقب را دارند ارزان‌تر عرضه کند. مدیرعامل این شرکت، ایلان ماسک، مدت‌ها پیش وعده ساخته شدن نمونه‌های RWD خودروی Model Y را داده بود اما منابع خبری تا به امروز اطلاع دقیقی از روند تولید این نسخه از Model Y را نداشتند.

ایلان ماسک اوایل ماه جولای اظهار کرد مدل‌های RWD خودروی Model Y از قدرت پیمایش زیادی برخوردار نخواهند بود و فاصله بسیار کمتری را با قدرت الکتریکی طی خواهند کرد، از این رو به نظر می‌آید به همین دلیل خودروی Model Y با قدرت رانش چرخ‌های پشتی بسیار ارزان‌تر خواهد بود. با وجود تمام اطلاعات به دست آمده، همچنان قیمت نهایی جدیدترین نسخه‌های خودروی Model Y مشخص نشده است. 

جدیدترین مدل Model Y


بیشتر بخوانید


قیمت جدیدترین نسخه اتومبیل Model Y

ایلان ماسک مدتی قبل اطلاعاتی منتشر کرده بود که خبر از قیمتی ۴۵۰۰۰ دلاری برای Model Y در نسخه RWD می‌داد، اما شواهد جدید در بخش وام‌های شرکت تسلا حاکی از آن است که این خودرو می‌تواند قیمتی مطابق با ۴۸۰۰۰ دلار داشته باشد. به هر حال می‌توان انتظار داشت که شرکت تسلا باز هم تغییراتی را در قیمت‌گذاری خود اعمال کند. اگر شرکت تسلا تصمیم بگیرد نسخه جدید اتومبیل خود را به زودی عرضه کند، این امر می‌تواند درآمد تسلا را به میزان قابل توجه‌ای افزایش دهد.

اتومبیل Model Y در نسخه RWD می‌تواند به آن دسته که توان مالی کمتری دارد کمک کند به جمع خریداران شرکت تسلا اضافه شوند. گفتنی است؛ تمایل به خرید اتومبیل‌های تسلا بین افراد در سراسر دنیا طی سال‌های اخیر بسیار افزایش داشته، اما به دلیل قیمت بالای محصولات این شرکت، بسیاری از افراد قادر به خرید این خودرو‌ها نیستند. ایلان ماسک نیز مدتی پیش به این مشکل اشاره کرد و اظهار داشت آن‌ها باید سعی کنند اتومبیل‌های ارزان‌تری را تولید کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار