رئیس سازمان فناوری اطلاعات مطرح کرد؛

آمار محتوای توئیت‌های منتشر شده در فروردین ماه

امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با انتشار توئیتی در صفحه خود، آمار توئیت‌های منتشر شده فروردین ماه را براساس محتوای موضوعی بیان کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه فضای مجازی یکی از اصل‌های مهم زندگی بشر را تشکیل می‌دهد که اخیرا به دلیل شیوع کرونا و مجازی شدن جلسات کاری و آموزشی، بیش از پیش مورد توجه و استفاده کاربران قرار گرفته است.

شبکه‌های اجتماعی چون توئیتر و اینستاگرام نیز بستری گسترده برای تبادل نظر و اطلاعات فراهم کرده و بیش از هر زمان دیگری مخاطبان و کاربران را از کشورهای مختلف به خود جذب می‌کنند. مردم کشور ما نیز تا حدود زیادی در این شبکه‌ها حضور فعال داشته و متناسب با اتفاقات و مناسبت‌ها، مطالب و داده‌های مختلفی را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار توئیتی در صفحه خود، آمار توئیت‌های منتشر شده توسط کاربران کشور در فروردین ماه را بر اساس محتوا، منتشر کرده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

"تحلیل ‎توئیتر فارسی در فروردین نشان می‌دهد، روزمره‌نویس‌ها همچنان در حال رشد هستند و محتوای ۶۶% توییت‌ها را شکل می‌دهند.
سهم توییت‌های سیاسی ۲۲% و اجتماعی ۸% است.
ادبیات و هنر حدود ۱% سهم دارند.
توییت سیاسی ۳% نسبت به ماه پیش کاهش داشته و ‎#روزمره‌نویسی ۲% افزایش."

.

 


بیشتر بخوانید: جدیدترین قابلیت توئیتر برای برخی سیستم عامل‌ها منتشر شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
توییتر بستر خوبی برای بررسی نیست چون اکثرا آلبانی نشین و اپوزيسيون خارج نشین هستند
آخرین اخبار