امام جمعه شهرستان خنداب:

اولین نماز جمعه استان مرکزی با رعایت صحیح و دقیق نکات بهداشتی برگزار شد

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: نماز جمعه خنداب با رعایت صحیح و دقیق نکات بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان خنداب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: به حمدالله بعد از ماه‌ها تعطیلی  نماز جمعه،  این هفته شهرستان خنداب به عنوان اولین و تنها شهرستان استان مرکزی شاهد بازگشایی و برپایی نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بود.

در اولین نماز جمعه استان مرکزی با رعایت صحیح و دقیق نکات بهداشتی برگزار شد

حجت الاسلام زمانی موسوی افزود: در این نماز جمعه با همکاری ادارات مختلف هم به لحاظ فاصله‌های شهری هم به لحاظ ضدعفونی هم به لحاظ نظارت و کنترل ورود و خروج افراد در مبادی ورودی خواهران و برادران تک تک نکات بهداشتی به صورت صحیح و دقیق اجرا شد.

او اضافه کرد: بحمدالله این واجب بزرگ الهی و این کنگره عظیم هفتگی که هفته‌ها تعطیل بود بازگشایی شد که البته هم در تعطیلی و هم در بازگشایی ما تابع مقررات و ضوابط بهداشتی و ستاد ملی مبارزه با کرونا بودیم.

نماز گزاران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، هم از اینکه بعد از حدود ۱۱ هفته تعطیلی برای سلامت مردم جامعه نماز جمعه شهرستان خنداب برگزار میشود ابراز خرسند و خوشحالی کردند.

نماز گزاران افزودند: البته ما سعی می‌کنیم که مسائل بهداشتی هم رعایت کنیم.

بعد از حدود ۱۱ هفته تعطیلی نماز جمعه سراسر استان مرکزی برای اولین بار بعد از شیوع کرونا اولین نماز جمعه استان مرکزی دیروز ۱۹ اردیبهشت ۹۹ در شهر‌های خنداب و جاورسیان که ازسوی ستادملی مقابله با کرونا شهر‌های سفید و کم خطر اعلام شده اند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.