تمدید مهلت دومین جشنواره ملی آب

رییس اداره آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از تمدید مهلت شرکت در دومین جشنواره ملی آب خبر داد.

 صداقتی رییس اداره آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: در راستای برنامه ملی صیانت از منابع آب و محیط زیست، دومین جشنواره ملی آب با تمرکز بر نقش فناوری‌های محیط زیستی در صیانت از منابع آب و محیط زیست در تهران برگزار خواهد شد.

او هدف از برگزاری این جشنواره را مهارت آموزی، کسب درآمد، کمک به افراد برتر جشنواره به منظور تکمیل کار و توسعه بوم کسب و کار، مدل مالی و دریافت نشان سفا (واحد‌های سبز فناور) از برنامه صیانت عنوان کرد که از حمایت‌های لازم بهره‌مند خواهند شد.

صداقتی افزود: این جشنواره در بخش‌های دانش آموزی، دانشجویی وآزاد و در ۳ محور: ۱- اسکرچ محیط زیستی (بازی و انیمیشن کامپیوتری با محوریت محیط زیست) ۲- بخش فناوری سبز (طرح سفیران سبز فن آور) ۳- رقابت انتخاب سخنران دانش آموز و دانشجو در کشور برگزار خواهد شد.

رییس اداره آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست استان ادامه داد: دانش آموزان، دانشجویان و افراد علاقه‌مند با مراجعه به تارنمای Scratch- env.com با ثبت نام در سامانه می‌توانند از آموزش‌های برنامه نویسی اسکرچ محیط زیستی که فقط تا ۲۹ مردادماه سال جاری ماه به صورت رایگان خواهد بود استفاده نمایند.

صداقتی اظهار کرد: در بخش مسابقه جشنواره افراد در ۳ محور اعلام شده می‌توانند آثار خود را تولید و تا ۲۹ مردادماه به اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی از طریق پست الکترونیکی email:sko@doe.ir و یا شبکه‌های مجازی و پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۵۱۶۰۲۴۷۴ جهت شرکت در جشنواره ارسال نمایند.

رئیس اداره آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره به توسعه محصولات سبز، اشتغالزایی سبز و ترویج فرهنگ صیانت از منابع آب و محیط زیست (معرفی گسترش مشاغل با نیاز به مصرف آب کمتر) در کشور منجر خواهد شد.

لازم به ذکر است اطلاعات بیشتر در زمینه دومین جشنواره ملی آب از طریق وب سایت برنامه ملی صیانت از منابع آب و محیط زیست به آدرس WF-COE.IR در دسترس می‌باشد و همچنین علاقمندان جهت هرگونه سوال احتمالی و یا راهنمایی در این زمینه می‌توانند با شماره تلفن ۶۲-۳۲۴۲۱۵۶۰ داخلی ۳۳۱ اداره آموزش و پژوهش حفاظت محیط زیست استان تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار