تداوم توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا

توزیع بسته‌های معیشتی ویژه خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در قالب رزمایش مواسات ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی ویژه خانواده‌های آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در قالب رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه همچنان ادامه دارد.

او با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۲ هزار بسته معیشتی توزیع شده است، افزود: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه، برگزاری رزمایش مواسات در دستور کار سپاه پاسداران قرار گرفت.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه ۱۳ هزار نیروی جهادگر در استان برای مقابله با کرونا در حال خدمات‌رسانی هستند، گفت: ایجاد کارگاه‌های تهیه ماسک و توزیع ماسک، گان و دستکش میان مردم، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان از جمله اقدامات بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان است.

سرهنگ ابراهیمی، از ضدعفونی کردن ۵ هزار و ۲۵۰ اماکن عمومی و معابر استان گیلان از سوی بسیجیان و گروه‌های جهادی خبر داد و افزود: توزیع بیش از ۲۹۷ لیتر مواد ضدعفونی میان مردم و ۷۳ هزار بسته بهداشتی از سوی گروه‌های جهادی و خیران از دیگر اموری است که با ساماندهی بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان تحقق پیدا کرد.

او تهیه و توزیع بروشور‌های آموزشی میان مردم در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا را از دیگر اقدامات انجام شده این سازمان عنوان و تصریح کرد: برگزاری رزمایش مواسات با هدف لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حمایت از اقشار آسیب‌دیده در حال اجرا است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.