بهزیستی مازندران و توزیع بیش از ۱۴ هزار سبد حمایتی

بهزیستی مازندران بیش از ۱۴ هزار سبد حمایتی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در ماه مبارک رمضان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران از توزیع ۳۵۰۸ سبد غذایی به ارزش ۹ میلیارد ریال در رزمایش همدلی مومنانه ۱۱ هزار و ۱۱۳ سبد حمایتی به ارزش ۲۶ میلیارد ریال از ابتدای ماه مبارک رمضان بین مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی در سراسر استان خبر داد.

او گفت: بهزیستی استان همزمان با سراسر کشور ازابتدای ماه مبارک رمضان پویش همدلی مومنانه را اجرا کرد و در مرحله اول این پویش ۸۰ سبد غذایی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال از طرف کارکنان بهزیستی سراسر استان در میان نیازمندان توزیع شد.

دکتر گوهردهی ادامه داد: در مراحل بعدی ۳۵۰۸ بسته مواد غذایی به ارزش ۹ میلیارد ریال در این رزمایش در سراسر استان در میان نیازمندان توزیع شد.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران با دعوت خیرین استان برای پیوستن به این طرح خداپسندانه گفت: در آموزه‌های دین مبین اسلام به موضوع نوع‌دوستی، دست‌گیری و کمک به افراد تاکید فراوان شده و اجرای درست این طرح نیز مستلزم مسئولیت پذیری اجتماعی و مشارکت آحاد جامعه میباشد.

او با اشاره به توزیع ۱۴ هزار و ۶۲۱ سبد حمایتی درمیان جامعه هدف بهزیستی ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان و تشکیل پویش همدلی مومنانه تا کنون بسته‌های مواد غذایی و بهداشتی جمعا به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در بین گروه‌های آسیب پذیر و مددجویان بهزیستی توزیع شده و این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

مدیر کل بهزیستی استان ضمن قدردانی از اقدامات اثرگذار خیرین استان و همراهی آن‌ها در پیشبرد اهداف محرومیت زدایی بهزیستی، گفت: پیش از این نیز در راستای کمک به مددجویان بهزیستی در زمان شیوع بیماری کرونا، ۹۲۳۸ بسته معیشتی و حمایتی به ارزش ۱۸ میلیارد ریال بین مددجویان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اجرای رزمایش ضیافت همدلی با توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی



انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.