۵۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع می‌شود

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از امروز که مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) است تا پایان ماه رمضان، در قالب رزمایش مواسات و همدلی، طرح کریم اهل بیت (ع) با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان خدمت داده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در حاشیه توزیع ۲ هزار بسته غذایی بین نیازمندان،کارگران آسیب دیده از کرونا، گفت: ۲۵ درصد اطعام کمیته امداد کشور در ماه مبارک رمضان امسال توسط کمیته امداد استان انجام شده که علاوه بر مددجویان تحت حمایت، کارگران فصلی و آسیب دیده، از آن بهره‌مند شده اند.
 
او  با اشاره به توانمند کردن خانواده‌های کارگر، افزود: به منظور اشتغال زایی کارگران و فرزندان آن‌ها که دارای مهارت‌های لازم شغلی هستند، پنج میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه از محل تبصره ۱۶ به مرکز نیکوکاری کارآفرینی و توانمندسازی کار و تلاش اختصاص یافت تا در این زمینه فعالیت‌های مثمرثمری داشته باشند.

محمد سنجری مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به اینکه برای اولین بار در کشور افتتاح مرکز نیکوکاری ویژه کارگران در استان انجام شده است، گفت: کارگران بیشترین قشر آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا بودند، که برای رسیدن به نقطه مطلوب کارگران بازهم نیاز به مشارکت نیکوکاران است.
 
او افزود: با اشاره به اینکه ۳۵ هزار کارگر آسیب دیده شناسایی و ثبت شده اند، بیان کرد: برای توانمند شدن مجدد این کارگران نیاز به همراهی و نگاه ویژه همه دستگاه‌ها هستیم.
 
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: امیدوارم تا پایان ماه مبارک رمضان ۵۰ درصد از کارگران شناسایی شده، مورد حمایت قرا گیرند.

سنجری بیان کرد: از امروز مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) به مناسبت هفته اطعام و اکرام ایتام، به صورت همزمان در ادارات کمیته امداد استان رزمایش مواسات و همدلی در قالب طرح کریم اهل بیت (ع) توزیع غذای گرم و ۵۰ هزار سبد کالا درحال اجرا است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.