اجرای مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه دراستان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بیش از ۳۸ هزار بسته غذایی در مرحله دوم مرحله رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان استان کرمان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه ۳۸ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی برای سراسر استان پیش بینی شده که اعتبار کلی بسته‌های جمع آوری شده تا کنون ۱۲ میلیارد و ۴۱۶ میلیون تومان است.

او افزود: به میمنت تولدامام حسن مجتبی علیه السلام دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه دراستان کرمان درقالب قرارگاه مرکزی آغاز شدکه قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در مرکز استان و تمام شهرستان‌ها و با عضویت ائمه جمعه، فرمانداران، ائمه جماعات شهر و روستا، فرماندهان حوزه، پایگاه‌های مقاومت با محوریت مسجد اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی برای افرادی که معیشتشان به واسطه ویروس منحوس کرونا دچار مشکل شده اند، کرده اند.

سردار معروفی تصریح کرد: در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه ۳۸ هزار و ۸۰۰ بسته غذایی برای سراسر استان پیش بینی شده است که از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۰۰ بسته متعلق به بنیاد علوی و ۲۶ هزار و ۷۰۰ بسته دیگر مربوط به قرارگاه‌های امام حسن مجتبی علیه السلام در سراسر استان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه متوسط قیمت هر بسته غذایی ۳۲۰ هزار تومان است، گفت: اعتبار کلی بسته‌های جمع آوری شده تا کنون ۱۲ میلیارد و ۴۱۶ میلیون تومان است که این بسته‌ها شامل ۱۰ کیلو برنج، ۲٫۵ کیلو گوشت قرمز، ۴ کیلو مرغ، دو عدد ماکارونی، دو عدد روغن، دو عدد رب گوجه و یک بسته خرما مضافتی است.

اوعنوان کرد: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه را از شب‌های قدرآغاز خواهیم کرد که تا پایان روزعید فطر ادامه خواهد داشت؛ در این مرحله در کنار کمک‌های استانی را ۲۴ تا ۲۵ هزار بسته غذایی توسط مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: ازتمام خیرین، مردم و کسانی که به واسطه کمک و انفاق دراین رزمایش شرکت کرده اند، تشکر می‌کنم.

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در استان کرمان قرار است از شب‌های قدرآغاز شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.