رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: قضات، کارکنان و وکلای دادگستری استان کرمان به همکاری یکدیگر توانستند ۳۱۳ بسته حمایتی را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار دهند.

موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: قضات و کارکنان و مجموعه دادگستری استان کرمان نیز همگام با سایر نهاد‌ها و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به یاری نیازمندان آمده است.

موحد افزود: قضات، کارکنان و وکلای دادگستری استان کرمان به همکاری یکدیگر توانستند ۳۱۳ بسته حمایتی را تهیه و در اختیا نیازمندان قرار دهند.

او بیان داشت: ارزش ریالی هریک از این بسته‌ها حدودا ۳۰۰ هزار تومان و در مجموع حدود یک میلیارد تومان کمک جمع آوری شده است.

موحد افزود: اقدام و جمع آوری کمک‌های معیشتی دادگستری کرمان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

او اظهارکرد: همچنین درشهرستان‌های جیرفت، بم و سیرجان نیز این طرح اجرا و قرار است که طرح کمک‌های حمایتی مومنانه درکل استان ادامه یابد.

خواجویی رئیس کانون وکلای دادگستری کرمان نیز بیان داشت: در طرح کمک‌های مومنانه ۱۵۰ نفر از قضات به صورت داوطلبانه حضور داشتند وکمک‌های خود را در قالب بسته‌های حمایتی و معیشتی اهدا کردند.

او افزود: قرار است در ادامه این طرح وکلای دادگستری استان کرمان به همت بسیج حقوقدانان استان با هم ، بسته‌های بیشتری کمک و در اختیار نیازمندان قرار دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار