در بسته حوادث ۲۱ اردیبهشت ۹۹ بخوانید؛

مصدوم شدن ۳ نفر بر اثر واژگونی سمند در دزفول

مهم‌ترین حوادث امروز، یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

واژگونی سمند حادثه آفرید

عبدالحسین معظم فر مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۱۷ دقیقه بامداد امروز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، طی تماسی از جانب نیروی انتظامی با سامانه ۱۲۵ گزارش واژگونی خودروی سمند به همراه سه مصدوم اطلاع رسانی شد.

او افزود: در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی است یکدستکاه خودروی سمند واژگون و سه سرنشین آن که هر سه زن ۱۸ الی ۲۰ ساله بودند مصدوم شدند که توسط اورژانش ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

معظم فر اظهار داشت: آتش نشانان از ۲ ایستگاه عملیاتی شماره یک و ۳ در محل حادثه واقع در جاده دزفول به اندیمشک ربروی دانشگاه جندی شاپور حاضر گردیده و پس از بررسی میدانی، اقدامات جلوگیرانه از هر گونه حادثه بعدی را در دستور کار خود قرار دادند و پس از اتمام عملیات به آشیانه برگشتند.

به گفته این مقام مسئول؛ هر ۳ سرنشین خودرو پس از اعزام به بیمارستان؛ با مداوای سرپایی مرخص شدند.

محموله کالای قاچاق در باوی کشف شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس شهرستان باوی با رصد اطلاعاتی یک دستگاه خودروی کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و در عملیاتی متوقف کردند و در بازرسی از خودرو توقیفی، طی بررسی دقیق از کالا‌های موجود تعداد ۱۰ هزار عدد ابزارآلات یراق فاقد مدارک گمرکی به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیارد ریال کشف شد.

او افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو تیبا نیز توقیف و ۲ نفرمتهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با فروشندگان موادمخدر به مدت ۴۸ ساعت به مرحله اجرا در آمد و ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۶ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات دستگیر کردند.

او با اشاره اینکه در این راستا ۱۲ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند، بیان داشت: ۲۰ گرم هرویین و ۲۰۰ گرم تریاک و ۱۷۰ گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ پاپی ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرم در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

۶ سارق حرفه‌ای در اندیمشک دستگیر شدند

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در رابطه با ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی، طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان اندیمشک با تلاش ماموران انتظامی به مرحله اجرا در آمد و طی ۲۴ ساعت ماموران انتظامی اندیمشک با کار اطلاعاتی و هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات جداگانه در نقاط آلوده و جرم خیز ۶ سارق و یک توزیع کننده موادمخدر را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه مجرمان، مقدار ۱۹۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و مقادیری اموال مسروقه از جمله سیم برق، ابزارآلات پزشکی، سیم چین، چاقو، قمه و یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد، تصریح کرد: متهمان دربازجویی‌های پلیس به ۴ فقره سرقت سیم برق، یک فقره موبایل قاپی و یک فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

به گفته سرهنگ شهبازی، متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار