کاهش ۵۱ درصدی تصادفات در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد کاهش یافته است

سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور البرز  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی در سطح معابر درون شهری استان البرز از ابتدای سال ۹۹ تاکنون اقدامات گسترده‌ای از قبیل اجرای طرح‌های برخورد با تخلفات حادثه ساز، توقیف وسایل نقلیه و اعمال قانون رانندگان پرخطر، گسترش فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترافیک و... توسط همکاران بنده در سراسر حوزه استحفاظی استان به اجرا گذاشته شده که بحمدالله ماحصل آن کاهش کشته‌ها و مصدومین تصادفات رانندگی بوده است.

او با بیان این که از ابتدای سال تاکنون شاهد کاهش ۵۱ درصدی مجموع تصادفات در معابر درون شهری استان بوده ایم، افزود: در تصادفات جرحی ۵۵ درصد، در تصادفات فوتی به میزان ۵۰ درصد و در تصادفات خسارتی به میزان ۴۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش مواجه بوده ایم.

رئیس پلیس راهور البرز گفت: در بحث برخورد با تخلفات حادثه ساز و ساکن در سطح معابر استان البرز نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵% افزایش اعمال قانون داشته ایم که این امر در کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک درون شهری استان نقش اجتناب ناپذیری را ایفا می‌کند.

او در پایان خطاب به شهروندان گفت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را جدی گرفته و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.