کاهش مصرف انرژی با بهره‌گیری از کنتور‌های هوشمند

قرارداد همکاری و استقرار مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مرکز نوآوری کیش با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های هوشمند در کاهش مصرف انرژی به امضا رسید.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از ساختمان دانشگاه صنعتی امیرکبیر واقع در برج صدف از نرخ گذاری زمین جهت واگذاری به دانشگاه‌های مستقر در جزیره کیش بر اساس ضوابط و چهار چوب‌های قانونی خبر داد و گفت: حمایت از دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در جزیره کیش از اولویت‌های سازمان منطقه آزاد کیش است که این مهم در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه بازدید خود در جریان بهره‌گیری از کنتور هوشمند این دانشگاه که با شبکه نوآور که از جمله شبکه‌های ارزان قیمت برای هوشمند سازی اینترنت اشیاء است، قرار گرفت.

او با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر توانسته است زمان استفاده بهینه و کاهش هزینه‌های انرژی را با بهره‌گیری از کنتور‌های هوشمند مدیریت کند اظهار کرد: اولویت نخست در مصرف انرژی بهره‌گیری از ظرفیت‌های هوشمند سازی است.

سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر شهر هوشمند را مدیریت انرژی، خانه هوشمند و روشنایی شهر هوشمند خواند و عنوان کرد: با کاهش ۱۵ درصدی هزینه آب و برق در منطقه آزاد کیش می‌توانیم هزینه مصرف انرژی را مدیریت کنیم و این منطقه بهترین پایلوت برای سرزمین اصلی و کشور‌های همجوار است.


بیشتر بخوانید: تولید محلول ضد عفونی کننده دوستدار محیط زیست


در پایان این بازدید با حضور غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، داریوش سلیمی مشاور مدیرعامل در مرکز نوآوری کیش، مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش و سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر قرار داد همکاری و استقرار مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مرکز نوآوری کیش به امضا رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.