برگزاری جشنواره قرآنی بهار جان‌ها در جاجرم

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم از برگزاری جشنواره قرآنی بهار جان‌ها به شکل مجازی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علی اصغر شکوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم،  افزود: جشنواره قرآنی بهار جان‌ها با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه قرآنی صاحب الزمان (عج) جاجرم در پنج بخش برگزار خواهد شد.

شکوری افزود: قرائت زیر ۱۶ سال آیه ۱۵۶ احزاب، بالای ۱۶ سال آیه ۸۲ اسراء، ترجمه و مفاهیم سوره حدید، نقاشی ویژه پیش دبستانی و ابتدایی با موضوعات (کرونا را شکست می‌دهیم، خانه قرآنی، مدافعان سلامت) و نمایشنامه خوانی ویژه عموم از جمله بخش‌های این جشنواره خواهد بود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم  هدف از برپایی این جشنواره قرآنی را آشنایی هر چه بهتر و بیشتر جوانان و نوجوانان با مفاهیم قرآنی، ترویج آموزه‌ها و فرهنگ قرآنی و استعدادیابی در حوزه قرآن و عترت برشمرد.

او یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند فایل‌های صوتی خود و آثار خود را از طریق پیام رسان‌های واتساپ، تلگرام و ایتا به شماره تماس ۰۹۰۳۰۶۵۶۹۷۴ ارسال کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم آخرین مهلت شرکت در این جشنواره را ۲۷ ماه مبارک رمضان دانست وعنوان کرد: به ۲۰ نفر از برگزیدگان جوایزی به رسم یاد بود اهدا می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.