تمدید مهلت ثبت نام کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا

مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات کسب و کار‌های آسیب دیده در بحران کرونا تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر تحمیل خسارت به حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در پی تعطیلی فعالیت‌ها در ایام کرونایی، گفت: وزارتخانه پیگیر برآورد میزان خسارت‌ها به این حوزه است تا بتواند بر حسب امکانات و توانایی، بخشی از ضرر و زیان‌ها را جبران کند.

او افزود: تمام فعالیت‌های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور از اسفند ماه و طی سه اطلاعیه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مرور تعطیل شدند و در حال حاضر نیز این تعطیلی‌ها کم و بیش ادامه دارد.

شریفی اضافه کرد: مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات متقاضیان کسب و کار‌های آسیب دیده در بحران کرونا در روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ۹۹) برای هر سه رسته فرهنگی، هنری و محتوایی و رسانه‌های دیجیتال تمدید شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی https://corona.samandehi.ir/homepage.aspx/ نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

او ادامه داد: مهلت ثبت نام تا ۲۱ اردیبهشت ماه جاری اعلام شده بود که بنا به درخواست فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای، دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این فرصت را تمدید نموده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار