اجرای ۳۳۳ طرح اشتغالزایی برای مددجویان گچساران

۳۳۳ طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد گچساران اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد خادمی رئیس کمیته امداد گچساران گفت: از سال گذشته تاکنون مبلغ ۱۲۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شد.
 
محمد خادمی افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات تعداد ۳۳۳ طرح اشتغال‌زایی در زمینه‌های تولیدی شامل دامپروری، خرید خودرو، صنایع دستی و خدماتی اجرا شده است.
 
او با بیان اینکه یکی از اولویت‌های نهاد حمایتی کمیته امداد گچساران ایجاد اشتغال و توانمندسازی افراد زیر پوشش این نهاد است، بیان کرد: از سال گذشته تاکنون ۳۶ طرح اشتغالزایی با هزینۀ پنج میلیاردو ۶۵۰ میلیون ریال از محل امدادی، برای مددجویان اجرا شده است.
 
خادمی گفت: این میزان تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی، خوداشتغالی و توسعه روستایی از محل امداد و بانک‌ها پرداخت شده است.
 
او بیان کرد: از مجموع تسهیلات پرداخت شده به مددجویان مبلغ ۱۲۳میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و پنج میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات امدادی پرداخت شد.
 
خادمی افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان پرداخت شده است.
 
او با اشاره به فعالیت‌های این نهاد به منظور حمایت و اجرای طرح‌های مختلف اشتغالزایی، این فعالیت را گامی مؤثر در کاهش بیکاری و خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد عنوان کرد.
 
رئیس کمیته امداد گچساران بیان کرد: برطرف کردن معضل بیکاری و اشتغالزایی از برنامه‌های موفق کمیته امداد امام خمینی در چند سال اخیر بوده است.
 
او افزود: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۲۷ خانوار با جمعیتی افزون بر سه هزار و ۶۶۵ نفر زیر پوشش این نهاد حمایتی در گچساران هستند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.