تکاپوی فدراسیون دو و میدانی برای حل مشکل پرتابگران

فدراسیون دو و میدانی برای حل مشکلات پرتابگران کشورمان که در بلاروس حضور دارند اقداماتی را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین رسولی و بهنام شیری پرتابگران دیسک کشورمان مدتی قبل برای برپایی اردوی آماده سازی راهی بلاروس شدند. آن‌ها بعد از پایان این اردو قرار بود به ایران بازگردند، اما ممنوعیت پرواز‌های خارجی باعث شد این پرتابگران در بلاروس ماندگار شوند و نتوانند به کشورمان باز گردند.

البته فدراسیون دو و میدانی روادید شیری و رسولی را تمدید کرد تا آن‌ها مشکلی برای حضور در بلاروس نداشته باشند، اما وضعیت این ۲ پرتابگر خوب نیست و برای محل اسکان و تغذیه با مشکلاتی مواجه شدند.

رسولی اعلام کرده است که او به همراه شیری به مدت ۳ هفته از لحاظ تغذیه‌ای در بلاروس با مشکل مواجه شدند و صاحب خانه به علت پرداخت نشدن اجاره بها قصد دارد آن‌ها را از خانه بیرون کند. آبروی ایران با این وضعیت از بین می‌رود. علاوه بر این رسولی مدعی شده است که ۴۰۰ دلار از دوستش قرض گرفته است تا هزینه غذای خود را تامین کنند. او با مبلغ ۱۰۰۰ دلار واریزی فدراسیون دو و میدانی توانسته طلب دوستش را پرداخت کند.

صاحبخانه به پرتابگران ایران برای پرداخت ۲۵۰ دلار ۱۵ روز مهلت داده است.

مشاور رسانه‌ای فدراسیون دو و میدانی درباره وضعیت پرتابگران کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: مکاتبات با وزارت امور خارجه کشورمان صورت گرفته است. وزارتخانه به سفیر ایران در بلاروس اعلام کرده که محل اسکان و تغذیه ورزشکاران را تامین کند. علاوه بر این مبلغ ۳ هزار دلار امروز در اختیار پرتابگران در بلاروس قرار گرفت تا مشکل آنها حل شود. تلاش می‌کنیم تا پرتابگران کشورمان با بهترین شرایط و بدون مشکل به کارشان در بلاروس ادامه بدهند و با اولین پرواز به ایران برگردند.

او بیان کرد: مبینی وارث برخی از برنامه های گذشته فدراسیون دو و میدانی است. مدیران سابق مشکلاتی را به وجود آورده اند و سرپرست این فدراسیون در حال رفع آنها است.

باید دید آیا پرتابگران کشورمان که در بلاروس حضور دارند می‌توانند به کشور بازگردند یا خیر؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.