تسلیت توییتری وزیر اسبق ارشاد به جانباختگان سانحه ناو کنارک

در پی حادثه ناو کنارک و شهادت چندتن از ملوانان نیروی دریایی ارتش، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی این سانحه دردناک را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از وقوع حادثه عصر روز گذشته برای ناو کنارک در آب‌های چابهار و جاسک، چندی از دریادلان نیروی دریایی ارتش به شهادت رسیدند و چند تن دیگر نیز مجروح شدند. به همین منظور و به دنبال تسلیت فرمانده کل قوا رهبر انقلاب اسلامی، به خانواده‌های معظم شهدا، برخی از چهره‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی کشور نیز به بازماندگان این حادثه تسلیت گفتند.

در همین راستا نیز سید محمد حسینی وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در جدیدترین پست توییتری خود، شهادت دریادلان ناوچه کنارک را به خانواده‌های این شهدای اسلام و رهبر انقلاب اسلامی تسلیت گفت و به نحوه واکنش معاندان کشور اشاره کرد.

"شهادت ۱۹ دریادل ناوچه کنارک را به خانواده‌های معظم شهدا، امام خامنه‌ای، ارتش غیور و مردم شریف تسلیت عرض می‌کنیم و به معاندان و لاشه‌خور‌هایی که اظهار خوشحالی می‌کنند، می‌گوییم از حیوان پست‌ترند که از جان باختن هم وطنان فداکار و حافظان امنیت و تمامیت ارضی کشور شادمان هستند! "

واکنش چهره‌های سیاسی کشور به حادثه ناو کنارک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار