موشک بالستیک سوزن خیاطی نیست که در جیب جا شود+عکس

حسن عابدینی مجری کارشناس صدا و سیما با انتشار پستی در اینستاگرام به ادعای توخالی نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل واکنش نشان داد.

+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛حسن عابدینی مجری کارشناس صدا و سیما با انتشار پستی در اینستاگرام به ادعای نیکی هیلی نسبت به ایران واکنش نشان داد و نوشت:

"نیکی هیلی نماینده آمریکا نزد سازمان ملل یک شوی رسانه ای در برابر خبرنگاران تدارک دید. این خانم ضد ایرانی سیک مذهب انصافا سر سوزن ذوقی در این زمینه نداشت. در این زمینه اما چند پرسش در ذهن هر خبرنگاری شکل می گیرد که نیاز به پاسخ دارد؛
الف: ائتلاف نظامی سعودی و شرکا با حمایت آمریکا دو سال است که مرز های خشکی و دریایی یمن را محاصره کرده اند پس چگونه نتوانسته اند جلوی ورود جنگ افزار به یمن را بگیرند؟ 


ب: موشک بالستیک که دست کم 5 متر طول دارد مگر سوزن خیاطی است که با گذاشتن در جیب از میان رصد صدها ماهواره ،پهپاد و ناو از تنگه هرمز تا تنگه  باب  المندب برد و کسی مطلع نشود؟ البته اگر کسی این قدرت انتقال شگفت آور را دارد به او باید آفرین گفت و بخاطر ناکارامدی شبکه امنیتی و جاسوسی مشترک غربی ، عربی و عبری بایستی بودجه همه آنها را قطع کرد. 
ج: نشان دادن یک قطعه فلز یا یک عکس ایا ادله محکمه پسندی برای اتهام زدن به ایران است که بگوییم این مربوط به موشکی است که یمنی ها بسوی سعودی پرتاب کرده اند؟
د: اگر عکس های پشت سر این حسابدار 45 ساله#فتوشاپ نباشد و قطعه ای که نشان داده شده واقعا متعلق به موشک باشد از کجا معلوم می شود که آن را داعشی ها از شهر #المیادین#سوریه که هدف قرار گرفته به امانت به#نیویورک نفرستاده باشند؟ 
ه: آیا ژنرال های امریکایی نمی دانند که وقتی موشکی به هدف اصابت می کند منفجر می شود و علامت روی آن هم از بین می رود؟ ضمنا اگر کشوری نخواهد مسئولیت پرتاب موشک را بر عهده بگیرد چه ضرورتی دارد نامش را روی موشک حک کند؟ 
و: علی عبدالله صالح  دیکتاتور سابق یمن در زرادخانه اش هم موشک آمریکایی داشت و هم روسی. آیا دور از ذهن است که اگر این استوانه واقعی هم باشد مربوط به موشک روسی یا آمریکا باشد؟
و:خانم هیلی مهاجر هندی تبار که با تخصص حسابداری به جرگه دیپلمات ها پیوسته دست کم یک بار هم از نمایشگاه واقعی مظلومیت مردم یمن ، سوریه ، عراق ، افغانستان و ... دیدن کند که تا به چشم ببیند چگونه با بمب ها و موشک های آمریکایی که میلیون ها دلار نفتی سعودی بابت آن پرداخته شده است ، هزاران زن و کودک و پیر و جوان قتل عام شده اند."

گفتنی است؛ نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل روز گذشته  ادعا کرده بود موشکی که از سوی انصار الله یمن به سمت عربستان سعودی شلیک شده،ساخت ایران بوده است.

+عکس

انتهای پیام/

واکنش حسن عابدینی به صحبت های نیکی هیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
خدا به مردم مظلوم یمن کمک کنه
Germany
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
کی میخواهید از مردم مظلوم یمن دفاع کنید کی بهشون کمک می کنید
Iran (Islamic Republic of)
چ چ
۱۹:۴۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
اقای عابدینی پیشنهادمیدهم همانگونه که امریکاوانگلیس واتحادیه اروپاواسراییل علنابعربستان داعشی وهابی سلاح میدهندتامردم غیرنظامی وزیرساختهای یمن بیچاره را که تازه سازمان ملل متوحش متحد هم تحریم تسلیحاتی نموده است بنیابت ازیکصدمیلیون ایرانی باوجدان ویک میلیاردمسلمان باوجدان جهان دولت ایران سرتاپادولت وارتش یمن رابانواع سلاحهای مدرن وموشکی تجهیزنمایدتابتوانندازخودشان دفاع نمایندوالله قسم اگرایران چهارده موشک بیمن بدهد تا توی سرعربستان وبحرین وامارات بکوبد جنگ تمام است وجمیع ائتلاف عربی دنبال سولاخ موش کور میگردند والسلام
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار