بازپس گیری و رفع تصرف از ۱۳ هکتار از اراضی ملی در خوی

مدیر راه و شهرسازی خوی از بازپس گیری و رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،در راستای صیانت از منابع ملی و جلوگیری از زمین خواری ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان خوی رفع تصرف شد.

این مقدار از اراضی ملی در محدوده طرح تفضیلی شهرخوی و نزدیکی روستای آغچه قشلاق توسط افراد سوجو تصرف و در آن تغییراتی داده شده بود که براساس حکم قضایی رفع تصرف و از دست افراد سوجو باز پس گرفته شد.

سلیمانی مدیر راه و شهرسازی خوی گفت: از ۵ سال قبل ۱۳ هکتار از اراضی ملی در محدوده روستای آغچه قشلاق توسط افراد سود جو تصرف شده بود که با اقدامات قانونی و صدور حکم قضایی نسبت به بازپس گیری و قلع و قمع ساختمان‌های ایجاد شده در آن با حضور یگان حفاظت ازاراضی ملی اداره کل مسکن و شهرسازی، مقامات قضایی و نیروی انتظامی اقدام شد.

او ارزش این اراضی ملی را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این زمینه ۳ نفر سودجو به مقامات قضایی معرفی شده اند

مدیر راه و شهرسازی خوی گفت: پرونده ۱۰ هکتار دیگر اراضی ملی تصرف شده نیز در حریم شهرخوی برای بازپس گیری از سودجویان در دست اقدام قضایی است.

سرهنگ ماندگار فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره مسکن و شهرسازی استان بااشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و تقدیر از همکاری قاطع مقامات قضایی و فرمانداری خوی در اجرای این حکم افزود: در صیانت از منابع واراضی ملی امسال گشت‌های این یکان برای صیانت از راضی ملی و جلوگیری از زمین خواری وتصرف و تغییر کاربری اراضی ملی در استان افزایش یافته است.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.