مدیران ناتوان تکلیف خود را مشخص کنند

فرماندار اسد آباد گفت: مدیرانی که در امر اشتغالزایی ناتوان هستند تکلیف خود را مشخص کنند.

مدیران ناتوان تکلیف خود را مشخص کننددرویشی، فرماندار اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ با اشاره به اینکه مدیرانی که در امر اشتغالزایی ناتوان هستند تکلیف خود را مشخص کنند، افزود: برای ما پذیرفتنی نیست مانعی مقابل تولید کننده وجود داشته باشد.

او ادامه داد: در وضعیت کرونا اگر چرخه تولید به حرکت درنیاید به مشکل خواهیم خورد.

درویشی بیان کرد: در سال جهش تولید عدم حضور مدیران در جلسات مرتبط با اشتغال پذیرفتنی نیست چرا که جلسه‌ای بالاتر از جلسات مرتبط بااشتغال نداریم.

فرماندار اسدآباد بیان کرد: ما باید کاری کنیم تا اقدامات لازم جهت ایجاد اشتغال و امر تولید سریعتر پیش برود.

اوبا بیان اینکه اشتغال اساس آرامش و امنیت کشور است، اظهار داشت: پیرو جلسات بخشداران با دهیاری‌ها استقبال روستاییان از دریافت تسهیلات اشتغالزا بیشتر شده است

درویشی یاد آور شد: در مسیر اشتغال، بانک‌ها باید جریان تسهیلات را آسان‌تر کنند اشتغالزایی با سرعت بیشتری پیش برود.

این مسئول با بیان اینکه در سفر هفته گذشته دکترافروخته، مدیرعامل صندوق کارآفرینی استان مشکلات سه کارگاه مهم تا حدود زیادی حل شد و مابقی گیر‌های این سه مرکز نیز در شُرف حل شدن است، یادآورشد: حل مشکل کارگاه‌ها و کارخانه‌های راکد و تملک شده‌ی شهرستان و بازگشت این مراکز به چرخه تولید باید تا پایان سال انجام شود.

او گفت: بانک‌ها مراکز در آستانه تملک یا تملک شده را به ما اعلام نمایند تا هرچه سریعتر و در کارگروه رفع موانع تولید مشکلات را بررسی نمائیم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار