تاریخ برگزاری مراسم آنلاین یوبیسافت اعلام شد

شرکت یوبیسافت با انتشار خبری اعلام کرد که مراسم آنلاین این شرکت در ۱۲ جولای برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری مراسم آنلاین یوبیسافت اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا در جهان باعث شد همه‌ی مراسمات بزرگ جهان لغو و برگزاری آن‌ها تا تاریخی نامعلوم به تاخیر بیوفتد؛ یکی از بزرگ‌ترین مراسمات لغو شده در حوزه بازی‌های رایانه‌ای مراسم E3 است که هر ساله سازندگان مطرح بازی‌های رایانه‌ای با حضور در این مراسم به معرفی بازی‌ها و برنامه‌های خود در سال آینده برای عناوین رایانه‌ای می‌پرداختند. به دلیل لغو شدن مراسم امسال E3 بسیاری از توسعه دهندگان عناوین رایانه‌ای به صورت آنلاین و با برگزاری یک کنفرانس مجازی، بازی‌های جدید خود را معرفی کردند و اکنون نوبت به شرکت یوبیسافت رسیده است.

شرکت یوبیسافت به تازگی اعلام کرده که قصد دارد برنامه‌های خود که قرار بود در مراسم E3 اجرا شوند، اما به دلیل لغو شدن مراسم مذکور اجرا نشد را در ۱۲ جولای سال و با برگزاری یک مراسم نمایش دهد؛ لازم به ذکر است که این مراسم نیز به صورت کاملا آنلاین برگزار خواهد شد و قرار نیست هیچ فردی در آن حضور داشته باشد.

تاریخ برگزاری مراسم آنلاین یوبیسافت اعلام شد

علاوه بر این یوبیسافت از برنامه خود برای این کنفرانس یک تیزر منتشر کرده که هیچ اطلاعاتی از عناوینی که قرار است در این مراسم نمایش داده شوند را نشان نمی‌دهد، اما نوید پخش تریلر از بازی‌های منحصر به فرد این شرکت را به گیمر‌ها می‌دهد. در حال حاضر تنها موردی که به طور قطعی درباره آن می‌توان حرف زد، انتشار اطلاعاتی جدید از بازی Assassin's Creed Valhalla است و شرکت یوبیسافت قصد دارد در مراسم آنلاین خود برخی جزییات بیشتر از این بازی را اعلام کند.


بیشتر بخوانید: زمان احتمالی رونمایی از کنسول پلی استیشن ۵ مشخص شد


علاوه بر این انتظار می‌رود در این مراسم شرکت یوبیسافت اطلاعاتی از نسخه‌های جدید بازی‌های Gods and Monsters، Rainbow Six Quarantine و Roller Champions نیز منتشر کند؛ با این حال هنوز یوبیسافت حرفی از برنامه‌های خود در این مراسم نزده است و باید تا زمان اعلام رسمی این شرکت منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار