بازی Assassin's Creed Valhalla از نسخه‌های پیشین کوتاه‌تر است + تریلر جدید

مالک تفا‌ها با انتشار توئیتی اظهار داشت که جدیدترین نسخه سری بازی‌های اساسینز از گسترش کمتری نسبت به عناوین گذشته برخوردار است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش شرکت یوبی‌سافت نسخه جدید مجموعه اساسینز را معرفی کرد و مشخص شد این عنوان Assassin's Creed Valhalla نام دارد. داستان این بازی در دنیای وایکینگ‌ها و در دریاهای شمالی انگلستان روایت خواهد شد. طبق اعلام یوبی‌سافت نسخه جدید این بازی قرار است برای دو نسل کنسول فعلی و بعدی وارد دنیای عناوین رایانه‌ای شود.

شرکت یوبی‌سافت از نسخه جدید اساسینز صرفا یک تریلر منتشر کرده است که بیشتر تمرکز آن روی بخش داستانی بازی بود و مانور خاصی روی بخش‌ها و جزئیات دیگر نداد اما حالا شرکت سازنده جزئیات دیگری را درباره بازی خود منتشر کرده است. 

کاهش وسعت عنوان Assassin's Creed Valhalla نسبت به نسخه‌های پیشین

بر اساس اطلاعات به دست آمده جدیدترین نسخه اساسینز قرار شده تا از وسعت کمتری نسبت به عناوین قبلی خود برخوردار باشد. طبق این گزارش‌ها شرکت یوبی‌سافت برای جلوگیری از تقبل انتقاد‌های متعدد سعی داشته تا با کاهش وسعت بازی و همچنین کم کردن مدت زمان داستانی آن، کیفیت و کمیت Assassin's Creed Valhalla را حفظ کند.

بازی Assassin's Creed Valhalla از نسحپخه‌های پیشین کوتاه‌تر است

این جزئیات توسط مدیر عامل بخش یوبی‌سافت در خاورمیانه، مالک تفا‌ها منتشر شد. وی در توئیتر خود با انتشار پستی نوشت: " برای این که بدانید، باید بگویم بازی Assassin's Creed Valhalla بزرگترین و طولانی‌ترین عنوان سری بازی‌های اساسینز نخواهد بود. منتقدان خیلی رو این مسئله حساس بودند". از آن‌جایی که نسخه Odyssey گیم‌پلی مطابق با ۶۰ ساعت داشت، خیلی از موارد موجود در بازی از مفهوم پرمعنایی برخوردار نبودند. گفتنی است که چنین اطلاعاتی به این معنا نیست که بازی Assassin's Creed Valhalla قرار است تا بسیار کوتاه و کوچک باشد.

بازی Assassin's Creed Valhalla از نسحپخه‌های پیشین کوتاه‌تر است

بر اساس گفته‌های کارگردان بازی، اشرف اسماعیل، وجود نقشه نروژ و انگلیس باعث ایجاد نقشه‌ای گسترده در بازی شده است. کاربران حالا امیدوارند تا بازی معنای بیشتری را در خود جای دهد و از پرداختن به مسائل بیهوده خودداری کند. از آن‌جایی که عنوان جدید شرکت مایکروسافت امکان ساخت و پرورش ناحیه‌های مختلف را به افراد می‌دهد، انتظار می‌رود که کار‌های زیاد و مورد پسندی برای انجام دادن در بازی وجود داشته باشد.

گفتنی است شرکت یوبی‌سافت همچنین شب گذشته با انتشار تریلری جدید از محیط بازی، کاربران را در جریان شرایط و مناظر این عنوان قرار داد.


بیشتر بخوانید: سونی از حضور در مراسم Brazil Game Show 2020 خودداری خواهد کرد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
صدا نداره
آخرین اخبار