رئیس کل دادگستری فارس:

باور عمومی به توان داخلی، چرخ‌های صنعت را حرکت می‌دهد

رئیس کل دادگستری فارس بر اعتماد مردم و مسئولین به تولیدکنندگان داخلی تأکید کرد و گفت: باور عمومی و اطمینان به توان تولید کنندگان داخلی می‌تواند چرخ‌های صنعت را با سرعت بیشتری به حرکت در آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در بازدید از ۲ واحد صنعتی واقع در شهرستان زرقان، مشکلات قضایی برخی کارگران این دو مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

او ضمن قدردانی از مدیران و کارکنان این واحد صنعتی که با ابتکار مهندسان خود موفق به ساخت دستگاه تولید ماسک شده است، گفت: شرایطی که در نتیجه اِعمال تحریم‌های ظالمانه در کشور حاکم شده، اگرچه زمینه ساز آسیب‌های فراوانی به بدنه تولیدات داخلی بوده، اما این موضوع باعث شده تا با تکیه به خلاقیت‌های مهندسان داخلی، همت تولید کنندگان و تلاش کارگران در بخش صنعت زمینه برخی از وابستگی‌ها از بین برود که نمونه آن طراحی و ساخت دستگاه تولید ماسک در همین کارخانه است.

موسوی همچنین در بازید از واحد تولیدی دیگری در شهرک صنعتی زرقان شیراز بیان کرد: برنامه مجموعه قضایی استان برداشتن موانع تولید با بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی و در اختیار دستگاه قضایی است و تلاش کرده‌ایم از ابتدای امسال بیش از سال گذشته در مسیر تحقق شعار محوری سال گام برداریم.

او همچنین بر پیگیری پرونده‌های این واحد تولیدی توسط دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس هم تأکید کرد و افزود: تحقق شعار سال جهش تولید تنها در سایه همدلی و همکاری همه مسئولان و با به کار گیری همه ظرفیت‌ها ممکن است.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین از برگزاری جلسات فرعی کارگروه شهرستانی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با هدف بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان‌ها هم در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار