کارکنان ارتش در ۴۲۸ واحد منزل سازمانی ساکن می‌شوند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور با اشاره به احداث یک هزار و ۳۴۶ واحد مسکونی ارتش در خوزستان گفت: ۴٢٨ واحد آماده شده که خرداد ماه امسال تحویل داده می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور در حاشیه افتتاح منازل مسکونی ارتش گفت: یک هزار و ٣۴۶ واحد مسکونی ارتش در خوزستان در حال ساخت است که ۴٢٨ واحد آماده تحویل در خرداد ماه امسال تحویل داده می‌شوند.

او افزود: در این تعداد واحد مسکونی سازمانی، ٢۶٠ واحد در دزفول، ٩٠ واحد در اهواز، ۵۴ واحد در شوشتر و ٢۴ واحد در اندیمشک  در حال ساخت و بهره برداری هستند که مجموع آن‌ها ۴٢٨ واحد مسکن سازمانی ارتش است که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ کیومرث حیدری در خرداد ماه افتتاح خواهند شد.

کارکنان ارتش در ۴۲۸ واحد منزل سازمانی ساکن می‌شوند

امیر سرتیپ دوم بیدادی اظهار داشت: ٩١٨ واحد مسکن سازمانی با پیشرفت بیش از ۴٠ درصد که شامل؛ ٢۵٢ واحد در دشت آزادگان، ٣٠۶ واحد در شوشتر و ۴۵٠ واحد در اهواز هستند که مراحل ساخت آن‌ها تا پایان امسال به اتمام می‌رسند و در سال ١۴٠٠ افتتاح می‌شوند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور با بیان اینکه ارتش با وجود شرایط به وجود آماده در اثر ویروس کرونا با کار جهادی در حال خدمت رسانی است، تصریح کرد: ارتش پیوسته در جهاد و خدمت رسانی به ملت بزرگ ایران است و در هر شرایطی در حال بالا بردن توان رزمی است.

کارکنان ارتش در ۴۲۸ واحد منزل سازمانی ساکن می‌شوند

کارکنان ارتش در ۴۲۸ واحد منزل سازمانی ساکن می‌شوند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.