رئیس پلیس پیشگیری ناجای گیلان گفت: آمار سرقت در ۱۰ روز گذشته در استان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی ، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان گفت: آمار سرقت در ۱۰ روز گذشته در استان افزایش یافت و سرقت از منازل بیشترین آمار سرقت در این مدت است.

او  افزود: به دلیل عدم رعایت تمهیدات امنیتی از سوی برخی از صاحبان منازل در رشت ۶۰۰ مورد سرقت منازل در منطقه گلسار و منظریه انجام شده است که ۷۰ درصد این سرقت ها، سرقت زیور آلات و نقدینگی بوده است. 

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان گفت: همچنین در ۵۰ روز گذشته سرقت موتورسیکلت ۴۳درصد و سرقت خودرو ۲۲ درصد افزایش یافته است که ۹۰ درصداز سرقت‌ها کشف شده است.


بیشتر بخوانید:دستگیری سارق محموله خودرو‌های باری


سرهنگ فلاح کریمی،  از همه مردم گیلان خواست در زمینه ایمن سازی منازل خود تمهیدات لازم امنیتی را انجام دهند و در صورت مشاهده هر گونه جرم مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حفاظ و قفل ضد دیلم
۱۳:۵۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط نصب یک قفل ضد دیلم باعث میشه که حتی اگر دزدان تا پشت درب هم رسیدن، بدون هیچ اما و اگری نتونن وارد شوند و نصب حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هم راهی برای ورود سارقین باقی نمیذاره مگر فرز بیارن حفاظ را برش بدن که به دلیل صدای زیاد این کارو نمیکنند