برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر دانشگاه علم و صنعت با رعایت اصول بهداشتی

مسئول برنامه شب‌های قدر در دانشگاه علم و صنعت گفت: مراسم احیای شب‌های قدر با رعایت اصول بهداشتی در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

رسول افتخاری، مسئول برنامه شب‌های قدر در دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند برگزاری مراسم احیای شب های قدر در این دانشگاه گفت: در خصوص نحوه برگزاری شب‌های قدر در تاریخ ۲۳، ۲۵ و ۲۷ اردیبهشت اقدام به برگزاری مراسم در دانشگاه علم و صنعت کردیم.

او افزود: هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری مراسم شب قدر در دانشگاه علم و صنعت با سخنرانی حجت الاسلام افشاری و نوای حاج سید محمود علوی انجام شده است. فضای سبز و مقبره شهدا در محیط این دانشگاه کمک زیادی به معنوی‌تر برگزار کردن این مراسم کرده است.

افتخاری تصریح کرد: مراسم شب‌های قدر هم در مسجد و هم در مقابل مقبره دانشگاه علم و صنعت برای خانواده‌ها برگزار می‌شود و برای اینکه به دستورات ستاد مقابله با ویروس کرونا پایبند باشیم در زمان محدودی یعنی از ساعت ۱۲ و نیم تا ۲ و نیم شب این مراسم را در مسجد دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهیم کرد.

مسئول برنامه شب‌های قدر دانشگاه علم و صنعت با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حضور در این مراسم اظهار کرد: با استفاده از دستگاه‌های تب سنجی که در اختیار داریم اگر افرادی مشکوک به ویروس کرونا باشند، نمی‌توانند در این مراسم شرکت کنند. همه افراد باید با ماسک وارد شوند و در صورت نداشتن ماسک، دانشگاه در اختیارشان خواهد گذاشت.

او افزود: برای ورود افراد به دانشگاه حتما از محلول‌های ضدعفونی کننده استفاده خواهیم کرد تا با این روش از انتشار ویروس کرونا جلوگیری کنیم.


بیشتر بخوانید:

شیوه دفاع مجازی از پایان نامه در دانشگاه علم و صنعت

آخرین جزئیات پرونده مسمومیت دانشجویان دانشگاه علم و صنعت/ برخوردی با خاطی نشده است

اشتغال ۸۰ درصدی فارغ‌التحصیلان دانشگاه علم و صنعت/ ماهواره‌های دانشگاه به زودی پرتاب می‌شوند

توضیح دانشگاه علم و صنعت درباره خبر تقویم آموزشی این دانشگاه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.