برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی فردوسی به صورت مجازی

دبیر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی خراسان رضوی گفت: مراسم بزرگداشت روز ملی فردوسی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مروارید دبیر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی خراسان رضوی در جلسه نشست شورای سیاست‌گذاری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برنامه‌های بزرگداشت روز ملی فردوسی و پاسداشت زبان فارسی به صورت مجازی، و در آینده نزدیک به صورت حضوری برگزار می شود.

او افزود:با توجه‌ به رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا که تاکنون مجوزی برای برگزاری مراسم‌ها به‌صورت جمعی صادر نشده است، امسال برنامه‌های بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی به صورت مجازی و پس از مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت حضوری نیز برگزار می‌شود.

دبیر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی خراسان رضوی ادامه داد: رویداد آنلاین همایش تخصصی فردوسی به همت خردسرای فردوسی در ۵ و ۶ خرداد ماه برگزار می‌شود.

مروارید بیان کرد: به مناسبت بیست‌ و چهارمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به توس در تیر ماه سال  ۷۵برنامه‌های بزرگداشت فردوسی، اعطای نشان عالی فرهنگی هنری فردوسی و افتتاح جلوخان و مراسم بزرگداشت در آرامگاه به همت شهرداری، دانشگاه فردوسی مشهد، اداره کل میراث فرهنگی استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، بعد از ماه مبارک رمضان و از ۱۸ تیرماه به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.