مرکز فوریت‌های پلیس فارس رتبه اول در کشور

مرکز فوریت‌های پلیس استان فارس در یک سال گذشته رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رییس مرکز فرماندهی و کنترل معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی این فرماندهی، در یک سال گذشته رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.

سرهنگ عباس بیطرف اظهار داشت: مرکز تجمیع فوریت‌های پلیسی در استان فارس در یک سال گذشته به لحاظ پاسخگویی مناسب، کمترین میزان اشغالی خطوط و پاسخ به تماسها، مطلوب ارزیابی شده و در سطح کشور رتبه اول را کسب کرد.

او افزود: مرکز فرماندهی و کنترل (مرفوک) استان فارس بر اساس شاخص‌های کارنامه یگانی در سال ۹۸ رتبه دوم را به خود اختصاص داد که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷، ۱۱ درصد افزایش رتبه داشته است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل معاونت عملیات پلیس فارس تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، پارسال ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تماس با این مرکز برقرار شده است که این آمار بالا نشان از اعتماد بالای مردم به پلیس است و ما باید قدردان این اعتماد باشیم.

سرهنگ بیطرف با اشاره به اینکه تلفن ۱۱۰ سریع‌ترین راه ارتباطی مردم با پلیس است، گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس شهروندان است.

او در پایان با قدردانی از شهروندان در خصوص تماس با پلیس در موارد مشکوک که در بسیاری از مواقع منجر به کشف جرم و دستگیری مجرمین می‌شود، گفت: شهروندان سعی کنند فقط در موارد اضطراری با ۱۱۰ تماس بگیرند و در مواردی که شکایت آن‌ها مربوط به جرایم غیر مشهود است، پس از کسب مشاوره از اپراتور‌های ۱۱۰ برای پیگیری‌های بعدی به مراجع قضایی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار