فروش ۲ میلیارد ریال کتاب در طرح بهارانه کردستان

از ۲۰ اردیبهشت تاکنون حدود ۲ میلیارد ریال کتاب در طرح بهارانه کتاب استان به فروش رفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماجد رموزی  با اشاره به اینکه طرح بهارانه کتاب از ۲۰ اردیبهشت امسال آغاز شده و تا سی‌ام همین ماه ادامه دارد،گفت: از ابتدای آغاز این طرح تا به امروز کردستان هشتمین استان پرفروش کتاب براساس مبلغ فروش در سطح کشور است.

او افزود: طی این مدت یک میلیارد و ۹۲۸ میلیون و ۴۶۵ هزار ریال توسط ۳۸ کتابفروشی شرکت کننده در طرح بهارانه کتاب در کردستان به فروش رفته است ضمن اینکه آمار فروش کتاب در این استان بیانگر این است که علاقمندان به حوزه کتاب را بیشتر بزرگسالان تشکیل می‌دهند.

رموزی یادآور شد: قیمت کتاب‌های بخش کودک و نوجوان نسبت به کتاب‌های بزرگسالان کمتر است و با یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال سهمیه خرید هر فرد می‌تواند کتاب‌های بیشتری را خریداری کند.

مسوول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه کتاب در این طرح با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود، گفت: کتابفروشی‌های آمیار، هنر واندیشه، زانست، علمی کالج، دانشمند، کتاب شهر، فرهنگسرای هنر و اندیشه، ژیرا، نالی، شار، زانکو، توحید، امام غزالی وآینده از جمله کتابفروشی‌های شرکت کننده در این طرح در استان هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.