پیگیری انتقال ضایعاتی‌ها به خارج از شهر

رییس سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه از پیگیری برای انتقال ضایعاتی‌ها به خارج از شهر خبر داد و گفت : در این زمینه بخش خصوصی پای کاربوده و کار‌های آن در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرهاد فرهودی رییس سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه بیان اینکه وجود مشاغل مزاحم در شهر همواره به عنوان یکی از معضلات شهری مطرح است، گفت : از سال‌ها پیش کار انتقال این مشاغل به خارج از محدوده شهر در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : تاکنون کار انتقال صنف پرنده فروشان انجام شده و هم اکنون بازار پرنده فروشان در خارج از محدوده شهر فعال است.

فرهودی از اولویت انتقال ضایعاتی‌ها به خارج از شهر خبر داد وافزود: در این زمینه بخش خصوصی پای کار آمده و زمین پروژه در مراحل انتهایی آماده سازی است که با آماده شدن آن اقدامات بعدی در بحث انتقال این مشاغل پیگیری می‌شود.

این مسئول گفت: انتقال مشاغل مزاحم دیگر از جمله آهن فروشان و تعمیرگاه‌های ماشین آلات سنگین نیز جزو اولویت‌ها و دستور کار‌های شهرداری در بحث انتقال آن‌ها به خارج از شهر است.

رییس سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمانشاه افزود: در بحث انتقال مشاغل مزاحم پیگیر پای کار آمدن بخش خصوصی هستیم و از بخش خصوصی که زمین مناسب تهیه کرده و زمین به تایید اصناف و سازمان صمت برسد، حمایت می‌کنیم.

او گفت: در بحث انتقال مشاغل مزاحم، تنها به زمین‌هایی مجوز داده می‌شود که خارج از محدوده شهری بوده و از طرفی دسترسی به آن چندان دشوار نباشد.

فرهودی افزود: در بحث انتقال مشاغل مزاحم همکاری اصناف بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه باید امتیازاتی به صنوف داده شود تا کار انتقال تسهیل شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار