سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:

نباید آموزش و پرورش شروع به کار کند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از نظر ما نباید آموزش و پرورش شروع به کار کند.

 فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از نظر ما نباید آموزش و پرورش شروع به کار کند و به ویژه در شهرهای که وضعیت قرمز دارند.

او بیان داشت: درخواست دانشگاه علوم پزشکی این است که مدارس تا پایان عیدفطر بسته بماند.

عالمی نیسی فرماندار اهواز نیز گفت:  تا آخر هفته تردد‌ها سختگیرتر خواهند شد و تاکنون در اهواز ۱۰۹ مغازه پلمپ شده است.

کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز در خصوص بازگشای مدارس گفت: بیش از ۷۰ درصد دانش آموزان ما از طریق برنامه شات در حال آموزش هستند و قرار است برای تعداد از آن‌های که دسترسی نداشتند مدارس بازگشای می‌شود.

او افزود: یک سرانه برای گندزدایی به مدارس داده ایم و  یک سرانه دیگر نیز خواهیم داد و ما توقع داریم فرمانداران کمک کنند که در این مورد انجام شود.

مودت بیان داشت: حضور دانش آموزان اختیاری است و این امر نیز بخشنامه شد اما حضور همه عوامل اجباری است البته کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند نیاز به حضور ندارند.

بازگشایی مدارس در خوزستان

 مدیرکل آموزش و پرورش  خوزستان تصریح کرد: ادامه شرایط از طریق شورای مدارس مشخص می شود که بعد از یک هفته امتحانات برگزار شود و امتحانات پایه نهم باید حضوری باشد که خود بسیار سخت است.

این مقام مسئول ادامه داد: باید زنگ صبحگاهی، ورزش و بوفه مدارس باید تعطیل باشد همچنین استفاده از ماسک دستکش برای دانش آموزان اجباری است.

او اظهار داشت: ۶۰۰ مربی بهداشت در مدارس آماد شده اند تا در کنار دانش آموزان حاضر شوند.

مودت  با بیان اینکه ما از روز شنبه میزبان دانش آموزان خواهیم بود و برای رفع اشکال مدارس را بازگشای می‌کنیم گفت: ما به تب سنج وجودو دستکش نیاز داریم و حجمی از این دستکش‌ها رو باید به دانش آموزان بدهیم. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.