فرماندار هلیلان از بهبود وضعیت زیرساختی روستاهای هلیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛فرماندار هلیلان به همراه غلامی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور در روستا‌های محروم دهستان زردلان از توابع بخش مرکزی این شهرستان، از نزدیک از وضعیت عمومی و مشکلات زیرساختی این روستا‌ها بازدید بعمل آورد.

شهبازی فرماندار هلیلان در حاشیه بازدید از این روستا‌ها گفت: با توجه به محرومیت بارز این روستا‌ها در تلاش خواهیم بود تا ضمن بهبود وضعیت زیرساختی این روستا‌ها در آینده‌ای نزدیک، شاهد تغییرات اساسی در این دهستان باشیم.

فرماندار هلیلان با اشاره به پراکندگی، سخت گذر بودن و محرومیت بسیاری از روستا‌های زردلان، اظهار کرد: در مناطق روستایی این دهستان با وجود خدمات ارزنده، ولی به دلیل عمق محرومیت‌های بر جای مانده از گذشته هنوز خدمات رسانی برای مردم محسوس نیست.

او یادآور شد: یکی از مهمترین مشکلات روستا‌های دهستان زردلان نبود جاده ارتباطی مناسب است که با رفع این معضل ارائه خدمات در سایر حوزه‌ها نیز تسهیل خواهد شد.

فرماندار هلیلان عنوان کرد: خواسته‌ها و مطالبات مردم این روستا‌ها قطعا در دستور کار مدیریت اجرایی شهرستان قرار خواهد گرفت.

در پایان این بازدید چند ساعت تعدادی بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.