تلاش مشترک پلیس و هلال احمر فردیس برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در راستای اجرای طرح‌های پیشگیرانه و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، فرماندهی انتظامی فردیس با هلال احمر این شهرستان تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در راستای ارائه خدمات حمایتی، اجتماعی، فرهنگی و امنيتی به آسیب دیدگان جامعه و کاهش آسيب های اجتماعی، تفاهم نامه ای بين فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس و هلال احمر این شهرستان منعقد شد.

سرهنگ بيژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس جلب مشارکت‌های عمومی و نهادینه سازی امر پیشگیری از معضلات اجتماعی را از اهداف مهم انعقاد این تفاهم نامه برشمرد و گفت: از طریق اقدامات پیشگیرانه مانند توانمندسازی خانواده‌های مورد حمایت در حوزه فرهنگی و آموزشی و ارتقای سطح آگاهی آن‌ها در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌توان خانواده‌ها را با انواع معضلات اجتماعی و راهکار‌های خود مراقبتی آشنا کرد.

او در خصوص اهمیت آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزود: لازمه وجود جامعه سالم، پرداختن به مقوله آموزش و پیشگیری از معضلات اجتماعی است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس ضمن تبریک هفته جهانی هلال احمر، از این سازمان با پلیس در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین سایر مأموریت‌ها با اهداء شاخه گل تقدیر کرد.

در ادامه نامجو، رئیس هلال احمر شهرستان فردیس با اشاره به این که توانمندسازی فرهنگی یک الویت مهم است، گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری متقابل این معضلات کاهش یابد.

سرهنگ جنتی در پایان ضمن ابراز رضایت از برگزاری این جلسه افزود: کارشناسان و مشاوران دو سازمان می‌توانند با همکاری و همفکری هم در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی اقدامات مثبتی انجام داده و پلیس فردیس آماده همکاری در این زمینه است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.