آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در کرمان چگونه است؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ نفر دیگر در استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان تا ساعت ۱۵:۳۰ امروز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۳ نمونه به آزمایشگاه های استان کرمان، ارسال شده است که تست ۱۴ نفر، شامل ۴ مورد بیمار بستری، ۴ مورد بیمار سرپایی و ۶ مورد اطرافیان بیماران غربالگری شده، مثبت شده است.

 او با بیان اینکه ۵ نفر از این بیماران زن و  ۹ نفر مرد هستند، افزود: از این تعداد، ۹ بیمار مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک بیمار مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و  یک نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند. 

 شفیعی بیان کرد: تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون، هزار و ۵۳ نفر است. 

 او با بیان اینکه خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته، گزارشی مبنی بر فوت به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان نداشتیم، تصریح کرد: مجموع جان باختگان ناشی از  ابتلا به این بیماری در استان کرمان از ابتدا تاکنون ۵۹ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵ بیمار با علایم کووید ۱۹ از مراکز درمانی ترخیص شدند؛ بنابراین مجموع بهبود یافتگان این بیماری در استان از ابتدا تاکنون ۴۲۶ نفر است.

 انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار