راه اندازی بزرگترین مدار خردایش سنگ شکن خاورمیانه در سیرجان

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان از راه اندازی بزرگترین مدار خردایش سنگ شکن خاورمیانه در این شرکت خبر داد.

ااا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جمشید ملارحمان، مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) به نام جهش تولید، گفت: واحد خردایش شماره ۲ گل‌گهر سیرجان به عنوان بزرگترین مدار خردایش سنگ شکن خاورمیانه  امسال در مرحله پیش راه‌اندازی و شروع تست با بار قرار دارد.

او با بیان اینکه این واحد با هدف تامین خوراک خطوط فرآوری تعریف شده است، افزود: این پروژه، شامل خردایش سنگ آهن معدن شماره ۳ و انتقال محصول مذکور به کارخانه‌های کنسانتره گل گهر  است. 

ملارحمان تصریح کرد: ظرفیت این پروژه ۴ هزار و ۲۵۰ تن در ساعت و معادل ۱۵ میلیون تن در سال است که انتظار می‌رود، تولید سنگ خرد شده به وسیله  این سنگ‌شکن بیشتر از ۱۵ میلیون تن در سال باشد. 

او بیان اینکه طبق قرارداد، سرمایه اجرای این پروژه در بخش ریالی معادل ۸۹ میلیارد تومان و در بخش ارزی شامل ۳۵ میلیون یورو است، بیان کرد: اجرای این واحد سنگ شکن با تکنولوژی خردایش اولیه و ثانویه و در بخش مهندسی و اجرا کنسرسیومی صورت پذیرفته است.

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان افزود: اجرای این پروژه، تاثیر بسزایی در افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام شده محصول تولیدی در پی خواهد داشت.

او با بیان اینکه در زمان احداث این پروژه برای بیش از ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است، تصریح کرد: پیش بینی می شود در صورت فراهم شدن بسترهای مناسب در زمان بهره‌برداری از کارخانه برای ۱۲۰ نفر دیگر به صورت مستقیم و غیرمستقیم  اشتغالزایی شود.

 انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار