فرمانده سپاه دامغان خبر داد؛

آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات در دامغان

سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی‌پور از آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در دامغان با تهیه بیش از ۳ هزار بسته معیشتی خبرداد.

سرهنگ پاسدار محمد حسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه دامغان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اشاره به شناسایی ۳ هزارو ۵۰۰ خانواده آسیب دیده از کرونا در سطح شهرستان دامغان گفت: در مرحله نخست رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه شهرستان دامغان ویژه ماه مبارک رمضان بیش از ۶ هزار بسته معیشتی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

او تصریح کرد: در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در دامغان ۳ هزارو ۵۰۰ بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، گوشت قرمز یا مرغ، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات، سویا، رشته و چای با همکاری نهاد‌ها و خیران نیک اندیش تهیه شده و توزیع می‌شود.

سرهنگ تقی‌پور افزود: ارزش تقریبی بسته‌های معیشتی دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان دامغان ۲۵۰ هزارتومان است.

حجت الاسلام حسینیان امام جمعه دامغان نیز گفت: این مرحله از رزمایش مواسات در دامغان توسط ستاد اجرایی حضرت امام، آستان قدس رضوی و مراکز نیکوکاری تهیه شده و بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز یک هزار و ۵۰۰ بسته بین ۶ هزار قشر آسیب پذیر شناسایی شده توزیع می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار