افتتاح ۶۶۹ واحد مسکن مهر در کرمانشاه

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از افتتاح ۶۶۹ واحد مسکن مهر استان تا پایان شهریور امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از افتتاح ۶۶۹ واحد مسکن مهر استان تا شهریوماه امسال خبر داد و گفت : مشکلات این تعداد واحد باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف و رفع شود.

او به مشکلات پروژه ۷۰۰ واحدی چشمه سفید کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت : فاز اول این پروژه با بهره برداری از ۳۰۰ واحد افتتاح شده و در حال حاضر فاز دوم این پروژه مشتمل بر ۳۳۹ واحد با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی همراه است.

او افزود: این پروژه مشکلاتی در بحث تاسیسات زیربنایی دارد که مشکلات تامین برق و گاز و زیرساخت‌های ارتباطی آن مرتفع شده و تنها بحث آب و فاضلاب آن باقی مانده که نهایتا ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

سالاری با اشاره به مشکلات دیگر پروژه‌های مسکن مهر استان گفت: واحد‌های مسکن مهر دارای متقاضی که متقاضیان هم سهم آورده خود را پرداخت کرده‌اند با کمک‌های دولتی مشکلات زیرساخت‌های آن‌ها مرتفع و به بهره‌برداری خواهد رسید.

او افزود: در خصوص واحد‌های مسکن مهری که فاقد متقاضی بوده و یا متقاضیان توان تکمیل سهم آورده را ندارند، این واحد‌ها جهت تعیین تکلیف سرمایه‌های ملی به مزایده گذاشته می‌شوند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار