اتمام ساخت پروژه‌های مسکن مهر تا پایان شهریورماه سالجاری

استاندار کرمانشاه بر اتمام ساخت پروژه‌های مسکن مهر تا پایان شهریورماه سالجاری در استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه بر اتمام ساخت پروژه‌های مسکن مهر تا پایان شهریورماه سالجاری در استان تاکید کرد و گفت : مراحل ساخت ۶۶۹ واحد مسکن مهر باید تا پایان شهریور ماه به اتمام برسد تا هر چه سریعتر روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان شروع شود.

او دستگاه‌های اجرایی را به همکاری و هماهنگی بیشتر جهت اتمام ساخت این پروژ‌ها فرا خواند و گفت : دستگا ه‌ها موظف هستند نهایت اهتمام و تلاش خود را برای ساخت پروژه‌های مسکن مهر در استان بکار گیرند زیرا هدف ما تعیین و تکلیف هر چه سریعتر این پروژ‌ها و خانه دار شدن افراد متقاضی است.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به برنامه‌های دولت برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن، افزود: پس از اتمام ساخت پروژه‌های مسکن مهر باید تلاش کنیم تا از فرصت ایجاد شده توسط دولت برای خانه دار شدن مردم با اجرای طرح اقدام ملی مسکن استفاده کنیم لذا از مدیران می‌خواهیم که با قاطعیت به دنبال اجرای این طرح در استان باشند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات پروژه چشمه سفید کرمانشاه در زمینه آب و موضوع آب و فاضلاب گفت: برای انجام زیرساخت، انتقال آب و حل مشکل آب و فاضلاب این پروژه که امید جمعی از مردم به اجرای آن است، ۲۰ میلیارد ریال اختصاص می‌دهیم و از دستگاه ذیربط و پیمانکار پروژه می‌خواهیم نهایت تلاش خود را برای آماده شدن و افتتاح هر چه سریعتر این پروژه بکار گیرند.

 بازوند ادامه داد: همچنین برای اجرای این ۶۶۹ واحد مسکن مهر که در شهر‌های قصرشیرین، کرند غرب، ماهیدشت و بیستون هستند، هدف گذاری کرده ایم که تا پایان شهریور ماه به اتمام برسند و در اختیار مردم قرار گیرند.

او گفت: پروژه‌هایی که دارای متقاضی هستند ما در استان کمک خواهیم کرد که اجرای این پروژه‌ها هر چه سریعتر به اتمام برسد، اما پروژه‌هایی که فاقد متقاضی هستند اداره راه و شهرسازی استان موظف است که ظرف ۱۰ روز الی یک ماه پس از مشخص شدن میزان آورده نسبت به برگزاری مزایده برای تعیین تکلیف این پروژه‌ها اقدام کند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار