وظیفه همه مدیران خدمت‌رسانی به مردم است

استاندارچهارمحال و بختیاری گفت: وظیفه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کمیسیون ماده ۵ این استان با اشاره به وظایف دستگاه‌های دولتی اظهار داشت: رسالت و وظیفه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمت رسانی به مردم است و این خدمت رسانی با جا به جایی مدیران هیچگاه متوقف نمی‌شود.

او افزود: مردم انتظار دارند با گردش مدیران و تغییرات ایجاد شده خدمات رسانی در جامعه بیشتر شود و بتوان خدمات بهتری به آن‌ها ارائه شود.

عباسی اضافه کرد: همواره تغییر مدیریت با هدف پیشرفت و حرکت رو به جلو انجام می‌گیرد و مدیران جدید باید تلاش کنند تا مردم نتیجه این تغییرات مدیریتی را حس کنند.

او ادامه داد: همه مسئولان، خدمتگزار مردم هستند و هر مدیری که جایگاه خود را به مدیر دیگری می‌دهد در اصل تسریع در روند خدمت رسانی را رقم زده است.

عباسی گفت: گاهی در فضای مجازی نسبت به تغییرات مدیران دستگاه‌های اجرایی انتقادی می‌شود، اما در اصل این جا به جایی‌ها برای تسریع در خدمت رسانی به مردم انجام می‌شود.

او افزود: اگر قصد و نیت افراد خدمت گزاری به مردم باشد نباید نسبت به چنین عزل و نصب‌هایی موضع منفی از خود نشان دهند بلکه باید به مدیر جدید کمک کرده و وی را برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم یاری دهند.

در این نشست برخی موارد طرح‌های تفصیلی شهر‌های شهرکرد و بروجن بازنگری و برخی قوانین جدید در خصوص احراز هویت مالکیت افراد بر واحد‌های مسکونی تشریح و تبیین شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.