استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای پیشگیری از حریق

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: افزایش آگاهی و ارایه آموزش‌های لازم مردم در پیشگیری از حریق بسیار مهم است از این رو باید در اطلاع‌رسانی به مردم از ظرفیت بزرگ و کم هزینه فضای مجازی استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محبت جمالی نیا روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران سرپل ذهاب گفت:باتوجه به فصل گرما و پوشش گیاهی منطقه و فصل برداشت برای جلوگیری از آتش سوزی در مزارع و پسماند‌های زمین‌های کشاورزی نیاز است همه دستگاه‌های متولی در این خصوص وارد عمل شوند.

او اظهارداشت: دستگاه‌های عضو مدیریت بحران و همچنین بخش دولتی و نیرو‌های مسلح برای اطفای حریق باید آماده باشند شوند تا برای مهار آتش سوزی‌های احتمالی به موقع اقدام کنند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب، همچنین با تاکید بر آمادگی شهرداری برای اطفای حریق، گفت: شهرداری باید همانند سال‌های قبل دستگاه‌ها و ادوات آتش نشانی خود را در دهستان‌های مختلف مستقر کند.

جمالی نیا گفت: جهاد کشاورزی نیز باید با برنامه ریزی مناسب در برداشت غلات کشاورزان و خرید تضمینی آن تسریع کند تا مزارع و محصولات کشاورزی دچار حریق و خسارت نشوند.

او ادامه داد: جلوگیری از حریق در پارک‌های جنگلی، مراتع، پارک حیات وحش بابا اسکند و قراویز و ارتفاعات مختلف شهرستان سرپل ذهاب نیز بسیار حایز اهمیت است.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار