نتیجه بنچمارک، توانایی واقعی پیکسل 4a را ثابت کرد

با انتشار نتایج بنچمارک گوشی پیکسل 4a، توانایی زیاد این گوشی میان‌رده مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق گزارشی که پیشتر منتشر شده بود، گوگل پیکسل ۴ حتی مانند پیکسل ۳ سال گذشته نیز کار نمی‌کند، به شکلی عملکرد بسیار ضعیفی به کاربر ارائه می‌دهد. اما پیکسل 3a چیزی بود که برای نجات شرکت سازنده تولید شده و با دوربین جذاب، سخت‌افزار خوب و قیمت مناسب دل بسیاری از خریداران را از آن خود کرد.

امسال این شرکت قصد دارد یک گوشی دیگر به نام پیکسل 4a را رونمایی کند که به نظر می‌رسد گزینه خوبی برای کسانی باشد که از محصولات گوگل راضی هستند. به تازگی خبری در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن نتایج بنچمارک پیکسل 4a پیش از عرضه آن به اشتراک گذاشته شده است. همچنین با انتشار این نتایج، می‌توان دستگاه مذکور را در مقابل دستگاه‌های مختلف مقایسه کرد.

نتایج بنچمارک گوشی جدید پیکسل

یکی از کاربران فعال دنیای فناوری در فضای مجازی پیکسل 4a را از طریق برخی برنامه‌های مورد آزمایش قرار داد و نتایج دقیق توسط XDA Developers منتشر شد. عملکرد پیکسل 4a در مقابل گوشی‌های پیکسل ۴، پیکسل ۳ ایکس‌ال و پیکسل 3a ایکس‌ال که درون خود به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸۵۵، ۸۴۵ و ۶۷۰ دارند، مقایسه شده است.


بیشتر بخوانید: زمان احتمالی رونمایی از کنسول پلی استیشن ۵ مشخص شد


نتیجه بنچمارک، توانایی واقعی پیکسل 4a را ثابت کرد

جزئیات تراشه استفاده شده در پیکسل 4a

شایعاتی درباره تراشه استفاده شده درون پیکسل 4a منتشر شده است که به ما از اسنپدراگون ۷۳۰ خبر می‌دهد. این تراشه پایین‌تر از اسنپدراگون ۶۷۰ است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که میان‌رده مذکور در آینده از پردازنده گرافیکی Adreno 618 بهره ببرد. گوشی پیکسل 3a ایکس‌ال از Adreno 615 استفاده می‌کند که در این بخش نیز پیکسل 4a بالاتر است. باید بگوییم که نتایج بنچمارک مطابق با انتظارات شماست. اگرچه پیکسل 4a از پیکسل 3a ایکس‌ال بهتر عمل می‌کند، اما در اکثر تست‌ها قادر به پیشی گرفتن از دستگاه‌های پشتیبانی شده توسط تراشه‌های سری اسنپدراگون ۸۰۰ نبود.

در حالی که پیکسل 4a از نظر کارایی و گرافیکی به وضوح بهتر از پیکسل 3a ایکس‌ال خواهد بود، به نظر می‌رسد که می‌تواند حتی به خوبی پیکسل ۳ عمل کند؛ بنابراین گوشی پیکسل 4a می‌تواند گزینه خوبی برای طرفداران پیکسل باشد که می‌خواهند دستگاه خود را با قیمتی مناسب ارتقاء دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار